Här är min högst personliga blogg där kommer jag att skriva lite om hur jag upplever saker och ting. Då hundar är del stor del av mitt liv så blir det säkert en massa om hundar.

Sen om det innebär att en del blir trampade på ..


tisdag 1 mars 2011

tisdag

Så har man gjort sin helg på jobbet..blev glatt överraskad med att upptäcka att tisdagen är en ledig natt....:-)
Så nu är man ledig tills måndag känns ju inte helt fel.
Denna helg har varit i gnällandets tecken Irra har varit i höglöp, Kato har varit i högform skällt/gnällt i bilen mest hela tiden, vid rastningar har han haft väldigt jobbigt att både göra ifrån sig samtidigt hålla koll på Irra vad hon gör.

Har dock varit en bra störning då vi åtminstone kunnat träna lite lydnad, Kato har varit lite okoncentrerad men platsligg funkar bra även fast jag då tränat lite fotövn med Irra i hans omedelbara närhet.

Vid sovdags så räcker det med ett kompostgaller mellan dem, Irra bryr sig inte så efter ett tag så lugnar Kato ner sig och kan sova, han äter 2 av 3 mål så helt "borta" är han inte.

10-4
Micke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar