Här är min högst personliga blogg där kommer jag att skriva lite om hur jag upplever saker och ting. Då hundar är del stor del av mitt liv så blir det säkert en massa om hundar.

Sen om det innebär att en del blir trampade på ..


torsdag 24 februari 2011

torsdag.

Träning på jobbet gick rätt så bra faktiskt, var med på platsligg och där är han säker även fast det är en massa störning förvisso väldigt nyfiken håller koll men ligger kvar, sen körde vi ibland de första och det blev bättre för Kato han hann inte gå och ladda.
Vi ökade lite med provocationer men i läget runt fig är han bra, håller koll på både fig och mig.
Prövade på lite med "tänd o släck" gick riktigt bra, släcker ner direkt och sitter i stor förväntan men då kommer ett "fot" så lämnar vi fig som sagt gick bra.

Nu är det skid-vm på tv.


10-4
Micke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar