Här är min högst personliga blogg där kommer jag att skriva lite om hur jag upplever saker och ting. Då hundar är del stor del av mitt liv så blir det säkert en massa om hundar.

Sen om det innebär att en del blir trampade på ..


onsdag 16 mars 2011

Onsdag...

Så har man närvarat på jobbet i 5 nätter, har varit hur lugnt som helst då blir nätterna långa.
Hur som helst så var det ju L-test på unge herrn i dag och det gick ju inte alls, om man ska ta det positiva så är han skottfast, tillgänglig...thats it!
Jag kände inte igen honom alls var väldigt splittrad höll inte ihop, sprack egentligen på dumpe efter det så var det rakt utför, vad felet ligger har jag just för tillfället ingen aning om för han har inte visat nått som skulle utmynna i detta, så det blir ingen tjhkarriär för honom ska ta en liten funderare på vad jag ska göra med honom, nått måste jag göra han är ingen soffpotatis.
Det blir att "skola" om honom till tävlingshund vad det blir får vi se..men nått som som sagt måste det bli.
Och så börjar jobbet med att hitta ny hund för jobbet, denna gång har jag inte tid med valp utan det måste bli en vuxen, ras/kön får bli sekundärt.

Nästa månad är det den årliga uppkörningen med Irra DET ska inte vara några problem så hon får "slita" ett år till.


10-4
Micke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar